czwartek, 5 lipca 2012

Niall :*

Jesteś ze swoim chłopakiem Kamilem trzy miesiące. Jesteś szczęśliwie zakochana. Umawiasz się z nim do klubu na randkę. Przyszłaś przed umówioną godziną i czekałaś na niego. Siadłaś przy barze i zamówiłaś drinka. W tym czasie podszedł do ciebie nieznajomy chłopak.
N: Cześć jestem Niall. Mogę się dosiąść ?
T: Tak.
Usiadł obok ciebie. Zaczęliście rozmawiać.
N: Co taka ładna dziewczyna jak ty tutaj robi ?
T: Czekam na chłopaka ale od trzydziestu minut go tu nie ma. A ty co tutaj robisz?
N: A tak przyszedłem.
Posmutniał jak się dowiedział że masz chłopaka. Nagle twój telefon zaczął dzwonić.
T: Słucham?
K: Zrywam z tobą!! Ty z jakim pedałem siedzisz sobie przy barze i gadasz. Nara !!
T: Ale Kamil to jest kolega. Proszę cię!
K: Taaa kolegaa. Jasne , kogo chcesz oszukać. Spadaj wiedziałem że powinienem chodzić z Anką !!
T: Kamil ale ja….
Nie zdążyłaś nic powiedzieć bo się rozłączył. Popłynęła ci łza. Niall to zauważył. Wzięłaś rzeczy i poszłaś z klubu. Niall poszedł za tobą.
N: Co się stało?
T: Chłopak ze mną zerwał to się stało !!
N: Był zwykłym palantem. Nie zerwał by z tobą dlatego że gadasz z kolegą.
T: Myślisz?
Przytulił cię do siebie. Pocałował w czoło i zaczął nucić More Than This specjalnie dla ciebie.
Już zapominałaś o Kamilu. Wiedziałaś że największa diva ze szkoły będzie dla Kamilka lepsza.
Nie przejmowałaś się nim bo miałaś Nialla. Poszliście do mieszkania gdzie mieszkał z chłopcami.
Poznałaś ich wszystkich z One Direction. To był twój szczęśliwy dzień. Jesteś z Nallem już trzy lata.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz