czwartek, 5 lipca 2012

Zayn :*

Przyjaźnisz się z One Direction, mieszkasz z nimi w Londynie. Od pewnego czasu zaczęłaś czuć coś do Zayna ale wiedziałaś że nie możesz z nim być bo to zaszkodzi waszej przyjaźni. Pewnego dnia wpadłaś na pomysł że odwiedzisz rodziców w Polsce. Poleciałaś tam na miesiąc, rodzice bardzo się ucieszyli na twój widok. Chodziłaś z przyjaciółką na zakupy , do klubów ale brakowało ci Zayna, jego głosu , śmiechu tego jak na ciebie patrzył. Zobaczyłaś na drzwiach domu kultury że jest konkurs „Mam talent” wpadłaś na pomysł że się zgłosisz i coś zaśpiewasz :D. Powiedziałaś o tym rodzicom i szybko zadzwoniłaś do Zayna.
Z:Czeeść, co tam ?
T:Cześć Zayn , a nic ciekawego. Mam pytanko.
Z:Tak ?
T: Wzięłam udział w konkursie takim jednym i chcę żebyś przyjechał z chłopcami. Byłabym wdzięczna za to.
Z:Oczywiście że przylecimy chętnie cię posłucham, dla ciebie zrobię wszystko.
T:Dziękuję Zayn.
Gdy skończyłaś rozmawiać uśmiechnęłaś się jak głupia do telefonu.
T:Powiedział że dla mnie zrobi wszystko.
Rozpłynęłaś się ponieważ te słowa powiedział ci twój kochany Zayn.
Gdy nastał dzień konkursu ty byłaś bardzo ze stresowana. Zobaczyłaś chłopców wychodzących z samochodu. Kiedy Zayn cię zobaczył jak pięknie byłaś ubrana na ten swój występ nie mógł oderwać od ciebie oczu.
Lo: Ale się dla Zayna wystroiłaś! <śmiech>
T:Daj mi spokój. <śmiech>
N:Dobra bo się zaczyna. Chodźcie!
Była twoja kolej, weszła na scenę i zaczęłaś śpiewać piosenkę Demi Lovato - Together .
Kiedy zaczęła się druga zwrotka nie śpiewał jej twój kolega Karol , lecz znajomy ci głos. To był Zayn.
Podszedł do ciebie przytulił i razem śpiewaliście. Gdy wszystko się skończyło Zayn podszedł pocałował cię namiętnie w usta.
Z: Mogę ci to nareszcie powiedzieć. Kocham cię!
T:Ja ciebie też . Zawsze cię kochałam !
Przytuleni do siebie wróciliście do domu. Byliście ze sobą dwa lata teraz jesteś panią Malik i za 4 miesiące przyjdzie na świat Malik junior. :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz